۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 898764

ممنوع‌الکاری مجازات کشف حجاب

فیلتر شدن پلترفرم بل‌بل‌جان خواست ما نبود

وزیر ارشاد گفت هنرمندان و سلبریتیهایی که اقدام به کشف حجاب کردند یا در آبند دست به این کار بزنند دیگر کاری به آنها ارجاع نمی‌شود و فعالیتشان ممنوع است.

ممنوع‌الکاری مجازات کشف حجاب

قدس آنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در حیاط دولت و  جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع عدم رعایت حجاب در برخی فروشگاه‌های اینترنتی و پلمپ برخی از آنها، گفت: در حوزه عفاف و حجاب به وزارتخانه وحوزه‌های تابعه دستور دادم که به صورت جدی وارد شوند.

وی با یادآوری اینکه چند روز پیش هم پوستر یک جشنواره فیلم کوتاه که توسط مجموعه غیردولتی منتظر شده بود، به دلیل بی‌توجهی به تذکر وزارت ارشاد، دستور توقیف جشنواره را صادر کردیم، افزود:بی‌حرمتی‌ها نسبت به قانون و حجاب پسندیده نیست و حتما خط قرمز ماست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مکاتبه انجام شده با آیسسکو درباره اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای غربی اظهار داشت: آیسسکو یک نهاد فرهنگی در سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی است؛ برای این نهاد نامه نوشتم و درخواست کردم که بحث محکومیت و مقابله با اقدام توهین و جسارت به قرآن کریم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیشنهاد دادم که اجلاس فوق‌العاده آیسسکو در تهران و به میزبانی وزارت فرهنگ و با حضور وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی برگزار شود.

فیلتر شدن بلبل‌جان به خواست ما نبوده

اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره فبلتر شدن اپلیکیشن نمایش و دانلود فیلم و سریال در چند روز اخیر در حالی که وی چندی پیش از فعالیت آزادانه این گونه سایتها و برنامه ها در انتشار فیلم و سریالها بدون نظارت و مجوز انتقاد کرده بود، با بیان اینکه مسدود شدن ومحدودیت فعالیت این اپلیکیشن از ناحیه ما نبوده گفت: مجموعه هایی تخلفات عمومی دارند که این اپلیکیشن ممکن است مربوط به آن باسد و من در جریان نیستم چگونه فیلتر شده و آن‌را بررسی خواهیم کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.